01 februar 2011

Gavepose

Her kommer det et pose fra meg.
Har tatt vanlig 15x30 bassil og bare delt det i 2 og pynta en gråposen med. :) Og satt på håndtak på toppen, så man kan bære posen.
Denne posen skal jeg gi til en person jeg er veldg glad i, min mamma. :)
Og med denne vil jeg gjerne delta på Wild Orchid Crafts sin utfordring hvor oppgaven lyder "love is", sukkersøtt sin utfordring, "pynt en eske eller en gavepose" og Just magnolia sin utfordring som vil se "Going dotty".

Den store lilla blomsten og det hvite båndet over og under "klem til deg" trykket er fra Papirloftet.
Det var en del av sponsormatriale som vi fikk til forrige utfordring hos Anonynme Scrappere.

Magnolia stemplet og klem til deg stemplet(er en del av en pakke fra stempelglede) er kjøpt hos Hjerteboden.

Jeg fikk med den noen lekkre kroner, og en av dem ser på hodet til Tilda. :) Kjepfe fine!









Her er det plass til masse rart oppi! ;)

Baksiden.

Hjerte stemplet er fra Stempelglede, som jeg blanda med laget av Ragnhild stemplet mitt.

Papir er fra Maja Design sin serie, fika.
Og hjerte borden er en punch fra MS.
Div blomster fra WOC og Kort & Godt.
Tilda er farget med Promakers fra Johanna Sheen.

Klem fra Ragnhild :)

5 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert :)

    Moren din kommer til å bli kjempe glad for det :)

    SvarSlett
  2. Så vakker gavepose du har laget til din mor Ragnhild:-)) Kan jo ikke annet enn å bli glad for å motta noe så flott.
    Nydelige detaljer og dekorering!

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!

    Klem, Astrid

    SvarSlett
  3. Hi sweetie a gorgeous creation, love your image and colour choice, thanks for joining us with our spot challenge at Just Magnolia, big hugs Pops x

    SvarSlett
  4. What a darling idea! Love the crown!
    Thanks for joining the Just Magnolia "Going Dotty" challenge!
    Hugs, Dena

    SvarSlett
  5. Åh detet var lekkert! Flott med de rufsete kantene og nydelige detaljer!!
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt!

    SvarSlett