27 mai 2013

Husker du kanskje disse fra barndommen?


Satt her i dag å så igjennom noen bilder. 
Så på et av bildene at jeg hadde en god del av disse dekorative armbåndene på håndleddet. 
Fant ut at DET måtte jeg bare prøve meg på igjen.
Hadde ikke glemt teknikken heller. :)



Husker at vi satt og fletta slike i friminuttene på barneskolen.
Laget vennearmbånd og byttet oss imellom.
Og det ble da noen etterhvert.
Gode minner. 
:)






Mine skjønne små plukket en kjempe flott bukett med blomster når vi var ute og gikk tur i går.
Den fikk hedersplassen på boret ute på verandaen.
Jeg elsker virkelig denne årstiden. Blomsterplukking, grilling, bading, turer i skog og mark og andre sommeraktiviteter er bare helt fantastisk. :)
Håper denne sommeren blir laaaang og varm. ;)


Ha en fin Mandag. 
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar