01 april 2011

Tutorial Fuglebur

Her kommer det en forklaring på hvordan jeg lager fuglebur. :)


Har brukt Tim Holtz sizzix dies caged bird


Dette skal bli bunnen av buret. Klipp til og score. Klipp endene på motsatt side av hverandre og lim de inni .
Så trenger du 8 bur som du evt sverter. (pa begge sidene)

Jeg har brukt walnut satin.

Ferdigsverta å klart til og bli satt på bunnen.
Ha på teip/ lim runt hele.
Å sett de på :)
Så legger jeg på glue dotter og setter på 4 til uttapå
Da er det dobbelt på alle.
Plokk ut det du vil ha inni buret
Å less på ;) Jeg starter ytters og jobber meg innover.
Ferdi! :)
Tenkte jeg å ha en pipp pipp denne gangen å men bestemte meg for å ha sommerfugler inni denne gang. :) Så klippte ut fra et ark og limte de sammen og satt de på stenger.
Jeg festa også noen på innsiden av buret.
Å satte de ned i blomsteroppsatsen.

(bare den ene som står, den andre lima jeg til en blomst)


Så er det bare å feste øverst med en brads og feste på hyssing.

Så er den ferdig. :)






Håper det var en grei forklaring! :)


Klem fra Ragnhild! ;)

28 kommentarer:

  1. Takk for tutorial!! Utrolig nydelig!!! Hvor kjøper du bur hen?

    SvarSlett
  2. Kremt...skal lese bedre neste gang :-P så det nå :-)

    SvarSlett
  3. Å nå har jeg virkelig lyst på den deisa!!Skal tro om den går i cuttlebugen..

    SvarSlett
  4. Takk for tutorial!! Ble bare kjempe lekkert!!
    Ha en fin søndag! KLem Laila.

    SvarSlett
  5. Så lekkert!
    Kjempefint!
    Ha ei flotters uke!

    SvarSlett
  6. Kjempenydelig!!!!
    Flott bur og kreativ bruk av dies! :-)

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig!! :)

    Stikker innom for å si at det ligger en award og venter på deg i bloggen min! :)

    Elisabeth.

    SvarSlett
  8. Lekkert!
    Takk for tutorial:)
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hva?? har jeg ikke kommentert på denne før, det var jeg sikker på :D
    Har linka til tutorialen din i bloggen min, håper det var greit? :)
    Skal prøve meg på denne en dag :)

    SvarSlett
  10. Utruleg flotte desse fuglebura dine!! Og ein super tutorials!
    Kjempe kjekt å vera med på AS sitt design team med deg!! Du er utruleg dyktig!

    Klem, Tine

    SvarSlett
  11. Superdejligt! Tusind Tak for den flotte Tuturial - dit fuglebur er SÅ sødt!

    SvarSlett
  12. Oh vilken fin fågelbur, så fint med fjärilarna och blommorna! :)
    Tack för en jättebra beskrivning.
    Ha en fin vecka.
    Kram Lena

    SvarSlett
  13. Super läckert, ja önskar ja hade den diesen då hade jag absolut gjort en sån här...

    SvarSlett
  14. åh , vilken fin fågelbur, vilket jobb .......
    Här hittar man mycket fint

    Lägger in bilden och länkar till dig

    //anneli

    SvarSlett
  15. Nydelig fuglebur!:)
    Ble inspirert til å lage ett lignende bur selv, men uten diesene.

    har noe til deg i bloggen min:)

    SvarSlett
  16. j'adore je vais la faire c'est sûr
    merci pour le partage

    SvarSlett
  17. åå så lekkert:D Nydelig, det må definitivt prøves en gang:D

    SvarSlett
  18. Så vakkert fugelbur! Ligger noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  19. Ett ord: WOW!!!!
    Hur ljuvligt var inte det här på en skala 1-10? Typ 100! :)
    Helt fantastiskt vacker fågelbur, älskar den! Vackert med alla blommor och fjärilar i den, helt underbar!
    Tack för en bra och inspirerande tutorial! :)

    kram,
    Hanna

    SvarSlett
  20. Gorgeous,thanks for the tut.
    Sue :)

    SvarSlett
  21. Super vackert!!!!

    KRAM SUSY

    SvarSlett
  22. Hei ville bare si at jeg har laget et fuglebur med den knallfine tutorialen din :)
    Du kan se den på Simply Sassy blogen http://sugarnellie-simplysassy.blogspot.com/ imorgen formiddag (og min imorgen kveld)og at jeg har linket til tutorialen din :)

    SvarSlett
  23. WOOOOW Så FLott og kreativt og ikke minst dekrativt!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  24. Har akkurat kjøpt Julehilsen - Ett trykk.
    Flotte ting du har fått med, masse plass fikk du også- grattis

    SvarSlett