31 mars 2011

Blogg Candy

Jeg har lyst til å ha en blogcandy for å feire at jeg har over 6000 treff på bloggen min å for at våren er rett rundt hjørnet ! :)

Jeg setter utrolig stor pris på alle som er innom bloggen min,

og dere som er så snille at dere legger igjen en kommentar♥

Tusen takk alle sammen!!!!


Vil du vinne Candyen?

Da er det bare å:

1. Legg til bildet nr 1 i din blogg.

2. Lenk til dette innlegget.

3. Skriv en kommentar under dette innlegget.

4. Hvis du har lyst, blir jeg veldig glad om du blir følger av bloggen min:-) Bloggcandyen varer til 1 mai. Alle kan bli med ;)


Klem fra Ragnhild! :)

145 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med!! Så utrolig mye fint!!

    Og ikke minst, gratulerer med så mange besøkende :-) La meg til som følger også jeg!

    Klem fra Marianne

    Link til innlegg i bloggen min:
    http://fruheimstad.blogspot.com/2011/03/blogg-candy.html

    SvarSlett
  2. Eg vil og gjena væra med på Candyen =)

    Utrulig mykje fin du har laga, ikkje rart du hatt så mange besøkande ;)

    Link til innlegget i bloggen min:
    http://lindasinting.blogspot.com/2011/03/blogg-candy.html

    SvarSlett
  3. Jeg vil helt sikkert også gerne være med på din lækre candy. Jeg er følger herinde - og jeg har linket til din candy og lagt billedet i sidebarren på min blog. Rigtig God Weekend. Iøvrigt er dit lille fuglebursophæng helt fantastiskt. :o)

    SvarSlett
  4. Ragnhild (!!!) så fantastisk lekker candy ;) Jippi - den måtte jeg bare delta på :)
    gratulerer med over 6000 besøkende, blir nok mange flere
    klemm, Anja

    SvarSlett
  5. Gratulerer !!!
    Jeg deltar gjerne og håper på å vinne denne vakre pakken til mamman min ; hun er like scrappegal som deg !!
    Ha en flott dag :D

    SvarSlett
  6. Dette er en av de flotteste candy`ene ei har sett, så denne må ei virkelig delta på! :-D

    Har gjort alt du ba om! :-)

    SvarSlett
  7. Så flott candy. Skal løpe inn i bloggen min og fylle ut kriteriene dine;)

    SvarSlett
  8. Ååå.. dette var en herlig candy som jeg veldig gjerne vil vinne ;) Takk for muligheten. Har lagt meg til som følger og har lagt candyen din med link i min blogg ;) Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Eg vil vere med :)

    http://veronikasittliv.blogspot.com/2011/04/blog-candy.html

    SvarSlett
  10. Denne vil jeg gjerne være med på! Mye fint!
    Link er på plass i sidebaren min og jeg er en følger:)
    Klem, Berit

    SvarSlett
  11. Klart jeg vil bli med...

    Du lager så mye lekkert...:oD

    SvarSlett
  12. Å ja denne var bare så flott. Jeg vil veeeldig gjerne være med på dette. Har linket i bloggen min.

    SvarSlett
  13. Åh, lekker candy!
    Klart jeg er med. ;);)

    Klem!

    SvarSlett
  14. For en nydelig candy du har :) Lagt til denne som sidebar i bloggen min og lagt meg til som følger også :)

    SvarSlett
  15. For en flott candy. Jeg har gjort alt du ba om! =D

    SvarSlett
  16. en suuper candy , har gjort alt du ba om ;)

    SvarSlett
  17. Nydelig fin blogg candy!
    Jeg er selvsagt med :)

    Gratulerer så masse med så mange besøkende!!!

    SvarSlett
  18. For en helt utrolig nydelig candy!!:)
    Denne vil jeg gjerne være med på - har lagt bilde i sidebaren min:)

    Da krysser jeg fingrene:)

    SvarSlett
  19. For en flott candy!! denne slenger jeg med på!
    Har linket i bloggen min inn til deg med oppfordring om å se på alt det lekre du lager!! :)
    Gratulerer med mange treff, nå krysser jeg fingrene!!

    SvarSlett
  20. Gratulerer! :)
    Jeg blir gjerne med i din herlige candy, og har linket med bilde i sidebaren i min blogg.
    Så mye lekkert du lager! Slenger meg med blant dine følgere. ;)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  21. Vil veldig gjerne vere med på denne søte candyen, du har vert en god stund i bloglisten min men nå har jeg lagt meg til som følger :) Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  22. Åh, vilken flott candy! Jag tar gärna en lott! Jag har länkat till dig i min side bar.

    http://zildaradesign.blogspot.com

    Hoppas på tur den 1 maj!

    SvarSlett
  23. Veldig fin blogg og blogg candy! Gratulerer med så mange besøkende.

    SvarSlett
  24. Et sånn fuglebur må jeg prøve meg på. Så utrolig lekkert! Og jammen kan jeg bli med i trekningen av en fantastisk blog candy også :)))))

    SvarSlett
  25. åhhh! for en Flott Blogg, å for en Nydelig Candy!!!
    vil veldig gjærne være med på trekningen, med så her fine saker å scrappe med så kommer scrappe lysten tilbake med dt samme :)))


    klem lise

    SvarSlett
  26. Dette var en skikkelig lekkerbisken! :) Hadde vært helt nydelig å vinne denne :)

    Bloggen din er en stor inspirasjonskilde, du er utrolig flink!

    Stor klem

    SvarSlett
  27. Denne candyen var bare så lekker Ragnhild!!
    Håper den kommer min vei =)

    Har vært følger av denne herlige bloggen en stund jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  28. Lekker candy Ragnhild! Står i stil til at det lekre du lager:)
    Herrrrrlig!

    SvarSlett
  29. Så flot blogg du har, blir gjerne med på candyen din.

    SvarSlett
  30. Så flott candy!!
    Jeg vil gjerne bli med!!
    Legger meg til som følger og har linket i bloggen min!!

    http://anine-minhobby.blogspot.com/2011/04/blog-candy-hos-ragnhild.html

    Klem

    SvarSlett
  31. Flott candy!
    Klart jeg er med:)

    SvarSlett
  32. Super fin candy!! Så klart jag vill vara med!

    Massa hälsningar Katja/Mezzanotte

    http://mezzanotteskapar.blogspot.com

    SvarSlett
  33. Vill ju jättegärna vara med. Har lagt till dig i min sidebar och blivit följare..kanske du vill bli min...?
    http://jibrandt.blogspot.com

    SvarSlett
  34. ååå, denne har jeg lyst på <3
    Har linket til deg i bloggen min :-)

    SvarSlett
  35. Åh, jag tror jag svimmar. Vilken flott candy du lotter ut. Jag tar en lott och hoppas på tur.
    Jag har länkat via min bloggs sidebar och har blivit följare.

    Take Care!

    SvarSlett
  36. Alla steg gjorda! Nu håller jga tummarna för en super-fin candy!

    SvarSlett
  37. Kjempeflott blogg du har. Vil gjerne være med på denne candye.

    SvarSlett
  38. Hej. Tycker mycket om din blogg, och vill gärna vara med på din bloggcandy. Jag har ingen egen blogg men blir gärna din följare.
    Vårhälsningar
    Ulla A-son

    SvarSlett
  39. Lekker candy du har! og gratulerer med så mangen besøkende :) Jeg blir så klart med!
    Ha en fin kveld!
    Klem Ane

    SvarSlett
  40. WOW!!! Så flott candy!! Jeg vil gjerne være med:D
    http://toskscrap.blogspot.com/

    SvarSlett
  41. Har lagt bilde i sidebaren min:)

    SvarSlett
  42. Hei Ragnhild! :) For det første vil jeg begynne md å si at det er en inspirasjon å se på bloggen din! Du er virkelig flink i dette!! Vil s klart følge bloggen din videre! :)
    Har selv en stor interesse , men er store forbedringsmuligheter! ;)

    Har linket innlegget med bilde og tekst , blitt en av dine nye følgere,og setter et lite spor av meg her! :)

    Du er <3 - lig velkommen for å titte på bloggen min! :)

    Mvh
    Elisabeth

    SvarSlett
  43. Så vacker blogg du har! Jag vill gärna vara med på din candy. Har länkat från: http://pappersgalen.blogspot.com/

    Klem, Outi

    SvarSlett
  44. För en flott candy du har!
    Eg vil gjerne bli med!

    Har linket fra min sidebar!

    Klem Lindha

    SvarSlett
  45. Amazing candy, dear!!
    Thanks a lot for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    SvarSlett
  46. Hej!
    Vilken helt fantastisk candy, klart att jag vill vara med och prova mina vingar på denna!
    Vill oxå passa på att säga vilken otroligt fin blogg du har! Självklart har jag blivit en följare så jag inte ska tappa bort denna fina bloggen!
    Ha det gott.
    KramMAlin

    SvarSlett
  47. ååååh vilken underbar candy! Grattis till alla besökare. Jag länkar från min blogg,
    tack för chansen att vinna,
    kram Karin.

    SvarSlett
  48. Vilken härlig Candy du har plockat ihop, har länkat till din blogg så nu håller jag tummarna att turen är på min sida

    SvarSlett
  49. Så deilig! Eg trekker eit lodd og håper bursdagsmånaden min også er lykkemånad!

    SvarSlett
  50. Så flott candy!
    Denne blir jeg gjerne med på:)
    Takk for at du gir oss muligheten til å vinne dette.
    Da krysser jeg fingre og tær:)
    Klem:)

    SvarSlett
  51. Ååå det var en nydelig candy! Jeg vil gjerne være med, har lagt meg som følger og linket i min sidebar.
    Ha en fin kveld.
    Merete

    SvarSlett
  52. Hej!
    Oh så mycket fint. Jag har som du ser nu skrivit ett inlägg ska nu också länka till dig från min blogg.

    SvarSlett
  53. Eg blir gjerne med på vårfeiringa :)
    Lekker candy du har laga til. Håper virkelig på vinnerlykke denne gang :)

    SvarSlett
  54. Gratulerer med så mange treff. Trodde jeg hadde lagt meg til som følger tidligere, men nå har jeg i alle fall det;-) Og candyen er jo bare rålekker:-D Ha en fortsatt god dag.

    SvarSlett
  55. Vilken fin candy :) Jag är gärna med!

    Länkat i sidmenyn:
    http://turkost.blogspot.com/.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  56. This is really some wonderful candy. Thanks for a chance to win!
    Link on the right bar:
    http://burbulexscrap.blogspot.com/

    SvarSlett
  57. Jeg er gjerne med! Gleder meg til å følge deg videre og har blogga her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/04/candy-hos-hobbykroken-min.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  58. Vilken härlig bloggcandy!
    Jag har länkat i min blogg.
    Hoppas på tur!

    SvarSlett
  59. Gratulerer så mye med så mange treff. Så flott candy du har satt sammen. Har linket til deg i bloggen min og blitt følger. Krysser fingerne for at jeg er den heldige som vinner denne candyen:)
    Ønsker deg en flott søndag.
    Klem

    SvarSlett
  60. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din! Utrolig flott bloggcandy som jeg gjerne blir med på:) Krysser fingrene for at jeg har vinnerlykke..

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  61. flott candy, selvsagt vil jeg være med på den:)
    har lakt link til deg i sidebaren min:)

    klem maya

    SvarSlett
  62. Så flott en candy. Vil gjerne være med på denne ja. Jeg har laget link til candyen din i sidebaren min og selvfølgelig vil jeg være en følger av bloggen din. Du lager masse fint og det vil jeg gjerne se mere av.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  63. Gratulerer med så mange besøkende. Du har en kjmepefin blogg :D har fulgt deg lenge nå.

    Klem fra Elin

    SvarSlett
  64. Thank you so much for drawing such a wonderful candy in it her all, which is always handy in the works, More Thanks again I am involved ..
    link to your candy on the side of the panels.
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    SvarSlett
  65. Gratulerer så mye!! :)

    Jeg er med vettu og har lagt meg til som følger av bloggen din :)

    Her er link til mitt innlegg:
    http://jeanieslilleverden.blogspot.com/2011/04/ragnhild-har-blogcandy.html

    SvarSlett
  66. Vilken underbar bloggcandy du bjuder på och självklart så vill jag vara med:)
    STORT GTATTIS till alla dina träffar:)

    Här är min länk till mitt inlägg:
    http://scrappingmedinger.blogg.se/2011/april/ragnhild-hobbykroken-firar-med-en-jattefin-bl.html

    Ha det bäst och hälsningar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  67. Grattis till alla träffar!
    Och vilken fin bloggcandy! Jag är följare och har länkat till dig på min blogg!
    Hälsningar Howler

    SvarSlett
  68. Grattis Ragnhild!
    Vilken fantastiskt fin candy du lottar ut! Någon kommer att bli MYCKET glad!
    Jag trodde att jag redan var en följare, men upptäckte att jag inte var det. Det har jag rättat till nu.
    Jag har lagt ut en länk till dig på min blogg här: http://cardsrfun.blogspot.com/2011/04/i-never-learn.html
    Kram, Birgit.

    SvarSlett
  69. Wow! For en herlig candy. Da må man jo bare hive seg på.
    Så da har vi lagt den ut i egen blogg.
    http://lineshobbykrok-kortgodt.blogspot.com/

    Og nå skal jeg sette meg godt til rette og titte i resten av bloggen. ;o)) Masse nydelig.

    Hilsen Line

    SvarSlett
  70. Klart jag gärna även blir följare av din trevliga blogg, förstår att du har många träffar!
    xx

    SvarSlett
  71. Åh så mycket fint du bjuder på, självklart vill jag gärna vara med i din blogcandy.
    Grattis till alla besökare! :)
    Visst är det härligt med vår. :)
    Jag har länkat med din bild i min sidebar och jag har också blivit en följare av din blogg.
    Jag tittar gärna in igen, du gör så mycket fint som jag gillar! :)
    Min blogg hittar du här, http://lenasbloggsida.blogspot.com/
    Ha det så bra.
    Kram Lena

    SvarSlett
  72. Hej
    Vill gärna vara med.
    Kram Elin

    SvarSlett
  73. jaaaa jag vill gärna vara med... och jag hoppas på tur :D
    jag har länkat i min blogg
    http://pojjos.blogg.se/2011/april/brunt.html och nu lämnar jag en kommentar och jag tänker absolut bli följare för WOW vilken kreativitet det flödar i din blogg *ler*
    Kram pojjo

    SvarSlett
  74. Jag vill jätte gärna vara med Länkar i min sidebar!

    SvarSlett
  75. Vilken kul blogg du har! Bra med massa tutorials. Vill hemskt gärna vara med i candyn och har länkat från min blogg.
    /Sara

    SvarSlett
  76. Så fantastiskt mycket fint! Klart jag vill ta chansen att vinna det här godiset!
    Jag har länkat till din blog och blivit följare!

    http://pysselmalin.wordpress.com/2011/04/12/blog-candy-hos-ragnhild/

    /Malin

    SvarSlett
  77. Får man vara med och tävla även om jag inte har en blogg...?

    Kram kram! /Kathleen

    SvarSlett
  78. Åh WOW!!!!! for en flott og lekker candy!!!
    Denne vil jeg være med på:)
    Har lagt bilde i sidebarene min, så nå er det bare å krysse fingrene;)
    Unni

    SvarSlett
  79. Hejsan! Självklart vill jag vara med på din candy.. har gjort efter dina regler.. Vilka fina saker du gör.
    Kram

    SvarSlett
  80. Jag vill självklart vara med :)
    Har bloggat här: aviedepiglet.se/2011/04/12/blogcandies-2/

    Följer helst bloggar via google reader, så jag lägger till din där ;)

    Får visst inte kommentera med Namn/Url här, men jag håller hus här: http://laviedepiglet.se/pysselblogg

    Kram
    Piglet

    SvarSlett
  81. Grattis till alla besökare!
    Superfin candy du bjuder oss på. Jag har länkat med bild i min sidebar.
    /Pillan

    SvarSlett
  82. Gratulerer med alle besøkende. Har lagt deg til i bloggen min og er også blitt en følger

    SvarSlett
  83. hej vilken underbar candy o grattis till alla besök. Jag har lagt till i min sidebar och är nu följare av bloggen o hoppas på tur
    kram
    Agneta

    SvarSlett
  84. Jaaa,jag vill vinna din vackra bloggcandy! Jag har lagt till bilden i min sidebar och länkat den till dej.
    Håller tummarna nu!

    SvarSlett
  85. Gratulerer med masse besøk! FOR en flott candy du har! Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :) Linker med bilde.

    SvarSlett
  86. Gratulerer med stor oppslutning. Her e so mykje fint, at eg vert heilt betatt : ) Ein lekker blogcandy du har, eg e med : )

    SvarSlett
  87. Congratulations! I love your blog and the tutorials you have are very good!
    Have a nice weekend
    Greatings Maia

    SvarSlett
  88. Gratuelerar! Fin blogg och jag har blivit en följare för att ha koll på vad allt fint du skapar :)
    Håller tummarna...
    Har länkat i min sidebar.
    ScrapKram Jenny en kaffesugen scrappare

    SvarSlett
  89. http://agrum-olga.blogspot.com/2011/04/blogg-candy.html

    SvarSlett
  90. Åhhh vad snällt!
    Jag är gärna med för att gå detta godiset.
    Har bloggat om det nu: http://lantzhobby.wordpress.com/2011/04/15/blogcandy-11/

    kram

    SvarSlett
  91. For en flott blogg candy:) Jeg melder meg på og har laget link på bloggen min:)
    Kjempe spennende!

    SvarSlett
  92. http://krujevnica.blogspot.com/

    SvarSlett
  93. denne kunne jeg ikke mottstå:) har linket i bloggen min:)

    SvarSlett
  94. Nu har även jag lagt in en bild och länkat till din candy från min blogg. Har även blivit en följare. Nu är det bara att hålla tummarna!!

    SvarSlett
  95. Knallflott candy :-)

    Blir gjerne med, har linket på bloggen og så har jeg lagt meg til som følger.

    God påske.

    SvarSlett
  96. Vilken fin candy :) Jag är gärna med! Grattis till alla besök!
    Har länkat i min sidebar.
    Anita

    SvarSlett
  97. Nu har jag länkat till din bloggcandy som ligger i min sidebar, och jag har även blivit följare av din blogg.

    Soos
    http://trisselochtrassel.blogspot.com/

    SvarSlett
  98. Jeg stikker av med 3 lodd :D Fantastisk konkurranse!!

    http://labonita.blogg.no/1303046428_jeg_er_med_i_en_konku.html

    SvarSlett
  99. oh wow what amazing candy...these goodies are so beautiful...thanks for the chance to win
    Mina xxx

    SvarSlett
  100. Magnifique bloge et magnifique candy!!!!!
    Thanks for the chance to win!!
    TuKara from Tunisia.

    SvarSlett
  101. Congrate on your 6000 hits,Ragnhild!!
    I love your elegant style,was already a follower.

    And I link you to my sidebar, thank you for the chance to win such a sweet candy !!!!
    (http://room4craft.blogspot.com/)
    Lena

    SvarSlett
  102. Grattis till 6000 besökare :)
    Och vilken ljuvlig candy! Har länkat i min sidebar samt blivit följare, så nu håller jag tummarna!

    Kram

    SvarSlett
  103. Wow!! Gratulerer med over 7000 treff :)
    Jeg må si at at du har en utrolig flott blog <3
    Masse vis med inspirasjon og hente her!
    Nå har jeg lagt meg til som følger, og laget link i blogen min, til denne fantastiske candyen :)
    Krysser fingrene, og ønsker deg samtidig ei trivelig påske.
    Anita

    SvarSlett
  104. Wonderful candy... thanks for the chance to win... I live in Norway but I am an American hence the english.... I love your blog and I am happy to be a follower... I have a candy too if you would like to join
    scrapmethis.blogspot.com

    SvarSlett
  105. Vilken underbar candy!! älskar färgerna=) nu har jag lagt upp bild o länk i min sidebar man ser den direkt

    http://jennyspysselhrna.blogspot.com/

    SvarSlett
  106. Vilken härlig blogcandy!
    Här länkar jag till dig för att ha chans att vinna: http://thereseharenblogg.blogspot.com/2011/04/blogcandys.html

    SvarSlett
  107. Heisann :) En fantastisk flott candy du gir oss muligheten for å vinne. Så mye flott du har laget også. Har lagt meg til som følger og bilde med link blir å finne i sidebaren på bloggen min.
    Ønsker deg en kjempefin påske. Klem :0)

    SvarSlett
  108. Denne vil jeg gjerne være med på. Kjempeflott candy med mye fint.

    SvarSlett
  109. Jeg har koblet deg godteri i sidefeltet!

    Bloggen candies, de ser ganske awesome!

    xoxo,
    Nurul Shah
    www.dopescrapper.blogspot.com

    SvarSlett
  110. Oj så läcker candy :P~
    Grattis till alla besökare.
    Har länkat i min sidebar och är redan följare :D

    Glad Påsk!

    SvarSlett
  111. Jag tar en liten lott och länkar till din candy i min sidebar! Ha en riktigt trevlig påsk! Kram Mia

    SvarSlett
  112. Grattis till så många besökare hos dig, men det är inte konstigt med allt vackert du skapar! ;) Givetvis har jag länkat till dig i min sidebar & även blivit en följare. Nu hoppas jag så det nästan värker att jag har lite tur, hihi! ;)

    www.mysmumlan.blogspot.com

    Ha det gott, kram Ulrica

    SvarSlett
  113. Gratulere med så mange besøkende!!! Jeg blir gjerne med på denne flotte candyen:) GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  114. Vilken fantastisk candy, klart att jag vill vara med !
    har länkat på sidabar på höger sida i min blogg.

    Självklart har jag blivit en följare nu med namn Gratishav.

    KRAM lili

    SvarSlett
  115. Vilken fin candy! Grattis till alla besökare! Jag har länkat med din bild i min sidebar och nu håller jag tummarna för att jag har turen med mig!!!
    Kram Maria

    SvarSlett
  116. Jag följer nu bloggen och har länkat till tävlingen här: http://nilmas.blogspot.com/2011/04/another-blogcandy.html

    SvarSlett
  117. Ååå så mye flott du vil gi bort!
    Sikle...
    Alle dine 4 ønsker er oppfyllt og jeg sitter her med fingre og tær krysset.

    Kreativ hilsen fra Helle ♫

    SvarSlett
  118. WOW sååå lekker candy! Den skulle jeg veldig gjerne hatt fingrene i!!
    Har lagt meg til som følger, samt lagt bilde med link i sidebaren min ;)
    --klem--

    SvarSlett
  119. Grattis till 6000 besökare! :)
    Naturligtvis vill jag vara med och fira, så jag länkar till din candy i min sidebar! :)
    tack för chansen att vinna!

    kram,
    Hanna

    SvarSlett
  120. Wow what gorgeous candy,thanks for the chance to win it,fingers crossed.
    Sue :)

    SvarSlett
  121. Jeg blir gjerne med! Følger er jeg fra før av. Har gjort som du sa, lagt til bildet og linket til din blogg i min.
    Ha en god vår.Klem

    SvarSlett
  122. For en flott candy! Har lagt meg til som følger og linker til deg med bilde i bloggen min. Ha en super dag!

    SvarSlett
  123. For en lekker candy du frister med - jeg er gjerne med i trekningen og takker hjerteligst for muligheten til å vinne denne herligheten av en blog candy!

    Ha ei god uke!

    SvarSlett
  124. Dette blir jeg gjerne med på og har link i sidebaren.

    SvarSlett
  125. Ja też zapisuję się na to piękne CANDY :)
    http://eniomania.blogspot.com/

    SvarSlett
  126. Nydelig Candy... Jeg blir gjerne med å feire dine godt over 8000 følgere:)
    Angella

    SvarSlett
  127. Gratulere med så mange følgere! Herlig blog cany, vil gjerne være med på trekkningen av denne! Har lagt bilde og linket til deg i bloggen min og lagt meg til som følger så jeg kan se på alt det fine du lager. Vivian

    SvarSlett
  128. For en fantastisk candy. Jeg vil gjerne være med å prøve lykken:-)
    Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din.
    Har lagt deg til i sidebaren min og lagt meg til som følger i tillegg.
    Ha en fin dag:-)

    Cecilie

    SvarSlett
  129. Jeg har veldig lyst til å vinne da jeg er nybegynner i scrapping. Første gang jeg er innom bloggen din , men jeg fant utrolig mye inspirasjon her. Jeg har også lagt deg til som følger.

    SvarSlett
  130. Är med! Här är länken:
    http://matildas-kafferep.blogspot.com/2011/04/bloggtavlingar.html

    SvarSlett
  131. OMG - her var det mye lekkert!! Blir gjerne med i trekkningen!!
    Har lagt meg til som følger og linket til candyen din i min bloggs sidebar.

    SvarSlett
  132. What a wonderful Candy! Thank you for the chance to win it :)
    Hilsen fra Polen,
    Ola.
    http://nojta.blogspot.com/

    SvarSlett
  133. Fantastisk Candy! Er gjerne med på den - og kansje du vil være med på min? :)

    SvarSlett
  134. What a CANDY!!! I love vintage!!
    http://wanttocrafteverything.blogspot.com/

    SvarSlett
  135. Härligt läcker Candy klart jag vill vara med;)
    Kopplingen är gjord du finns på min sidmeny.
    Ha en god dag.

    SvarSlett
  136. Vill gärna var med i din candy! Länkar till min side bar!
    majas-scrappade.blogspot.com

    SvarSlett
  137. Jag vill gärna vara med och tävla i din blogcandy. Länkar i min sidebar.

    SvarSlett
  138. Je suis une grande fan de vos créations. Lien mis sur mon blog dans ma sidebar.
    http://lemondedhakuna.over-blog.com/
    HAKUNA

    SvarSlett
  139. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/blogcandy-4.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  140. Åh vilka vackra saker du gör!!! Så romantiska och fina, precis min stil. Vet inte om det är för sent att vara med i din tävling men jag testar ändå :). Här kommer min länk: http://stheavenstreet.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-hos-hobby-kroken.html

    Varma hälsningar från Sverige!
    Caroline- St Heaven Street

    SvarSlett
  141. Heisann :-)

    Ƹ̵̡Ӝ̵Ʒ ♥ GRATULERER med mange besøkende. ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵
    Takk for titten i en koselig blogg.

    Lagt meg til som følger
    Kommentert
    Delt link på facebooksiden min, da jeg ikke har blogg.

    Ønsker deg en fin søndag og en flott uke!

    Mvh Merete(m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  142. Hej jag vill gärna vara med och tävla

    http://pysselobak.blogg.se/2011/may/jag-ar-med-och-tavlar-hos-hobby-kroken-min.html#comment

    SvarSlett
  143. What a wonderful Candy
    I Love them
    Kisses
    Sueli Colbert
    Brazil

    SvarSlett
  144. Veldig fin blogg og blogg candy! Gratulerer med så mange besøkende.
    byby tanja

    SvarSlett