31 mai 2013

Fimoleire, pepperkakeformer, hyssing og blonder :)


Med fimoleire, pepperkakeformer, hyssing og blonder kan man utrette magi. ;)
Og lage egen pynt er noe jeg syns er kjempe gøy. 
Det syns mine to små Emilie og Sebastian også som var med og hjalp til. 
:)



Har tatt litt bilder underveis 


Kjevle fimoleiren utover, stikk ut ønskede motiv og legg det på bakepapir
(for det skal stekes i ovnen)


Etter at du har lagt de på bakepapiret kan du lage mønster i de hvis du vil.
Jeg bruker blonder for og få litt arti mønster.
Trykk det lett på og dra av blonden igjen.


Husk og stikk hull med en nål før du setter de i ovnen.
Skal stekes på 110 grader i ca 15-30 min.



Disse stjernene har mange bruksområder.
Har allerede fått brukt de til ganske mye.
:)



Prikken over i'en til gaveinnpakning
(Emilie pyntet en gave med stjernene og washi tape)



Passer også veldig fint å bruke disse som navnetags til drikkeflaskenene som er med i barnehagen.
Går fint og skrive med tusj på de. 



Her har jeg laget meg en liten bunke til å bruke på mine kreasjoner, 
og en skal få plass på nøkkelringen min.


Helt til slutt en liten sneak peak av det jeg holder på med nå. :)


God helg!
:)

3 kommentarer:

  1. Kjempefine stjerner av fimoleire! : )
    Takk for at du er med på vår BlogCandy, Ragnhild!
    Ha en riktig god og fin helg!

    SvarSlett
  2. Å så utrolig stilig idè!

    SvarSlett