24 mai 2013

Skal vi scrappe mamma? :) Hjemmelaget Gavepose og pynt.



I går kveld så hadde jeg og Emilie litt scrappe tid sammen, hun syns dette er sååå gøy.
Hun elsker og lage ting av papir, maling, tape osv.
Så i går laga vi en gavepose som hun skal gi til bestevenn sin som har bursdag snart.


Her har vi brukt et vanlig a4 ark som vi laga posen av
(det kommer en bildeserie som viser hvordan jeg gjør dette senere en dag) 



Her har Emilie festa den med en tape bak. 


Disse er jo dekorativ og enkle og lage.
Den blå og rosa er farget med tusj i bretten før de ble limt sammen.


Blondeblomsten som er på toppen er en blonde bit som du drar en tråd igjennom helt i kanten. 
Dra den sammen og knyt, så har du en søt liten blomst.


Den lilla rundingen med stjerner er tapet med washi tape.
Først scorer du papiret, fester på tapen, så brette den.
Tap, lim eller sy de sammen og brett den ned og fest.




Emilie koser seg! :)
Godt i gang med tegninga som skulle få hedersplassen på tavla. 


Her er alt vi brukte.
De vimplene har jeg funnet på nett. 
Husker ikke siden jeg fant de på men jeg googlet free printables.

God helg! :)

1 kommentar:

  1. Så fin!
    jeg har også ei tulle som er glad i rommet med alt av hobbyting i.
    Og takk for det for da kan man jo sitte der inne sammen med litt bedre samvittighet.
    Ha en fin fin dag
    Klem Gro

    SvarSlett