11 august 2011

Bryllupskort


Her kommer det endelig noe fra meg igjen.
Nå er blogg ferien min over ;)

Har ikke laga noe på en stund, så det var virkelig på tide og få publisert noe nå. ;)

Elles så har jeg vert på ferie i hele juli.
Var hjemme bare 3 dager i hele juli, så har farta fra oss litt nå på en stund.
Å det var jo såå deilig og komme hjem igjen. :)


Bare det å ikke ha sjansen til og sette meg ned ved scrappepulten min når jeg var borte ga meg litt angst ;) hahaha...
Å det er jo selvfølgelig da ideene detter ned i hode på en å. :P
Men så får man ikke gjort noe med det. Hehe...
Men har tenkt ut masse som skal lages nå, så det kommer nok fortløpende ukene framover. :)

Å her er det et bryllupskort jeg laga på bestilling i går.

Magnolia trykk farga med distress.




Arkene er fra Pion Design






Blomster fra WOC, Kort & Godt



Teksten inni kortet har jeg bytta til meg så vet ikke hvor den kommer fra.


Ha en fin dag videre!
Klem fra Ragnhild :)

5 kommentarer:

  1. Et skikkelig rålekkert kort på alle måter. Nydelig fargelagt og pynta...

    Kjekt å se deg i farta igjen !! Har lurt på hvor du ble av *fnis*

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Lekker Lekkert LEKKERT !!! Elsker alt ved kortet, alle detaljene og fargene er helt magisk sammen :) Supernydelig, og jeg er så glad for å ha deg hjemme igjen <3 Gleder meg til mange scrappedager med deg (bare synd vi ikke sitter i samme rom hehe)
    Ønsker deg og din supersøte familie en magisk helg.
    Klem, Anja

    SvarSlett
  3. Koselig bryllupskort.
    Nydelig pyntet.

    SvarSlett
  4. Ett sånt koseligt bröllops kort du gjort!
    Hälsar majas-scrappade.blogspot.com

    SvarSlett