26 august 2011

"Glass" Krone!


Jeg er fortsatt i mitt krone hjørne om dagen og sent en kveld her satt jeg med krympe papir og laga noe.
Å da fikk jeg for meg og lage en gjennomsiktig krone i det.
Å det lot seg gjøre det :)

Denne ble fylt med sjokolade i cellofanpose med en liten tag i toppen.
Glemte å ta bilde av det da selvfølgelig før den ble overlevert til den som skulle ha den.





Laga av krympepapir + bassil rundt og i bunnen, osteklut
og litt perlebånd i bunnen. :)


Vi skal dra på hytta om ikke så veldig lenge nå.
Gleder meg!
Klem fra Ragnhild! :)

8 kommentarer:

  1. åååååå herrejemini så lekker :) jeg eeeeelsker disse prosjektene dine :) maaaagisk :)
    klemm

    SvarSlett
  2. Herligheter fra deg,igjen!!
    Kos dere på hytta!

    -Helle-

    SvarSlett
  3. Jøsses, denne var lekker!!!

    SvarSlett
  4. Ojojoj... Denne var da så utrolig lekker! Kjempejobb! Klem...Mona

    SvarSlett
  5. Kjempe flott! :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Å hoy! Tror likte likte denne enda bedre enn den forgje... Om det er mulig da... Kjempe lekre! Å så dekrotive!
    Ha ei fin helg og kos dere på hytta!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Skikkelig lekker, bøyer meg i støvet her....

    klem

    SvarSlett