24 september 2011

Et herrekort!


Herrekort lager jeg veldig sjelden å det for de at jeg ikke føler jeg mestrer det.
Øvelse gjør jo mester, men jeg liker for godt og lesse på med blomster og andre damete ting. :P
Men nå har jeg faktisk kasta sammen noe som ligner litt på et herrekort.
Her har jeg brukt gamle bok sider og kvitteringer fra pappan til han som skal få det.

Bilstempel er fra inkido, tekst fra north star stamps, bølgepapp, diverse fra tim holtz og ark fra 7 gypsies.
Alt er svarta med distress

Ha en strålene dag videre!
Klem fra Ragnhild! :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synst det er så vansklig å lage herrekort men dette var jo bare knallstilig og nydelig på samme tid :)

    SvarSlett
  2. Ohh, det var kult!
    Er ikke så mange herrekort og finne på div blogger nei, men de liker jo og få fiiine ting de og;))

    Takk for fin inspirasjon;)

    God helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett