08 september 2011

Steampunk Båndbok


Her er båndboken som jeg laga på kurs i helga. :)
Det var Torill / Screppa som holdt det kurset.
Å denne stilen kan hun ;)
Veldig lærerikt og jeg lærte masse om en stil som jeg ikke hadde våget meg ut på enda.
Men nå som jeg har litt mer "kunnskap" om
Stempunk, kommer det nok noe mer i den stilen vil jeg tro.

Så tuuusen takk Torill for et strålende kurs, jeg storkosa meg, ble veldig inspirert og tok med meg gode tips hjem! ;)


Den har blitt fyllt opp med litt bånd allerede.
Jeg fant jo fort ut at jeg ikke har så veldig mange bånd i svart, hehe...
Kanskje ikke så rart når jeg aldrig bruker den fargen.
Men må nok få i noen flere tynne svarte kanskje, kjekkt og ha! :)









Brukte en del fra Tim holtz, og den lekkre ballongen og det "svevende" skipet er fra Hege Foyn
Hun lager mange fine motiv ark, så ta turen immom og se ;)

Klem fra Ragnhild! :)

7 kommentarer:

  1. woooow super nydelig båndbog, så lækker steampunk stil
    Du må have en god dag
    knus Pia

    SvarSlett
  2. What a nice idea and soo beautiful made!
    Greetings Maia

    SvarSlett
  3. Søta, fy søren så kul *dumålæremeg* hehe
    fantastisk snuppa :)
    lag mere steampunk, dette er du rååååååå på :)
    klemm

    SvarSlett
  4. den var skikkelig stilig. Ser spennende ut, men har heller ikke våga meg utpå...

    Ha en forts god dag !!
    Klem

    SvarSlett
  5. Såååå stilig og utrolig smart. Sånn må jeg og lage meg....

    Ha en fin kveld

    Cathrine

    SvarSlett
  6. Veldig kult! Å så smart da. Blir gøy å høre om den fungere:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett