18 august 2010

DT -Black & Wite-

Her er mitt DT bidrag til utfordring # 4 hos Anonyme Scrappere.
Tema denne gang er Black & White å her der jeg jeg har klart og trylle frem denne gangen.
Vil du vite mer om utfordingen så finner du mer info her.

Det er ikke bare bare og lage svart hvit kort, for det er jo så begrensa med ting man kan bruke... men når topplokket endelig setter i gang og tenke svart hvit så er det utrolig hvor mye man faktisk finner på.

Jeg ble ikke sånn super fornøyd med disse kortene, men, men de ble da sikkert ikke så verst! :)








Å her er det andre kortet













10 kommentarer:

  1. Jeg syns disse var helt nydelige!
    Spesielt blondepynten, blingen og metallpynten gjorde seg. :)

    SvarSlett
  2. wow så lækre kort, flot med det sort/hvide

    SvarSlett
  3. Wowww that looks really stunning!! Fantastic!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte DT-bidrag!
    SÅ mange lekre detaljer!!

    SvarSlett
  5. Synes du har all grunn til å være fornøyd. Disse ble utrolig flotte. Har begynt å få et lidenskaplig forhold til tags så jeg synes denne var rå lekker. Gleder meg til å bli kjent med deg og scrappingen din. Klem

    SvarSlett
  6. Så utrolig stilige kreasjoner, svart og hvitt er farger en alltid bruker - men vanskelig å bruke kun dem :) Tusen takk for DT-plassen, gleder meg til å bli godt kjent med dere alle.
    Klem, Anja

    SvarSlett
  7. Tusen takk for så koselige kommentarer dere!!
    Trine Lise & Anja blir morro å se framover med AS. Å det blir selvfølgelig koselig og bli bedre kjent med dere også! :)

    SvarSlett