18 oktober 2010

Lo -Sebastian-

Denne er laget for scrappekrigen.
Å vips så var jeg i FINALEN! :D:D:D:D:D:D
Enn det da, av alle de flinke damene som var med så er jeg i finalen, hadde jeg virkelig ikke trodd!
Kun 2 stk igjen.
Så nå holder jeg på med den siste loen som skal leveres på torsdag å da blir det spennende, kjenner jeg gruer meg allerede. :S
Men det blir litt godt at det blir ferdig også, for da får jeg endelig tid til og gjøre litt andre ting igjen.
Er igjen noen uker på scrappekrigen med kort da, men å bare lage et kort i uka det går jo greit. Å det blir spennende å se om jeg kommer videre der denne uka, men det finner jeg ikke ut før Lørdag.
Så det blir en spennende Lørdag!
Jeg gleder meg! :D

2 kommentarer:

  1. Åh, så nyyyyydelig!
    Utrolig skjønt bilde da, og så lekkert pyntet! :)

    SvarSlett
  2. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig LO :)

    SvarSlett