29 august 2011

Eske med magnolia




Jeg har en glad nyhet! :)
Jeg har blitt designer for Papirplaneten! :D


Designer for Papirplaneten

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :)
Nå er jeg såå happy! :D

Bloggen finner du HER!

Å her kommer det første som jeg publiserer der.
En eske med Magnolia trykk!












Bare trykk på navnene under her så kommer du til produktet i Papirplaneten!
Maja Design Ark, Magnolia trykk, fargelagt med distress reinkere
Sverta med distress ink, diverse stempel fra stempelglede, spellbinders,
Pyntebær og alle rosene jeg har brukt finner du HER!
Og på klaffen på eska har jeg brukt magneter.
Disse er helt geniale når man lager esker og diverse.


Klem fra Ragnhild! :)

4 kommentarer:

  1. Åååå er så morro å ha det med på teamet søte deg :) du lager så lekre kreasjoner så dette blir jo bare knall kjekt :)

    elsker det søte motivet og den lekre, lekre esken du har laget :)
    klemm

    SvarSlett
  2. Gratulerer...Kjempe flott Magnolia eske,texst og alt:)
    Ha en fin, ny, kreativ uke :)

    SvarSlett
  3. Nydelig eske! Så lekkert pyntet med alle blomstene:)

    SvarSlett
  4. Gratulere:)
    Og så en vakker eske med mange flotte detaljer:)

    SvarSlett