21 desember 2011

Julescrapp del 2

Nå er det jammen ikke mange dagene igjen til julaften :D:D:D
kjenner jeg gleder meg som bare det til og åpne pakker;)
Å ikke minst være sammen med familien i hele julen. :)
Magisk årstid dette altså.

Her kommer siste del av julescrappen :)
For og finne ut mer kan du hoppe inn til AS og se.


Var et inspirasjonsbilde vi skulle ta utganspungt i denne gang, og jeg valgte ut hvit og brunt + snø:)



Snømalingen er kjøpt hos panduro,motiv fra pion, og det som det står gledelig jul på har jeg laga selv og det finner du øverst i bloggen under mine digitalstempel.
Blomster og bånd fra WOC og Kort&Godt, stempelet som er brukt på bazzilen er fra inkido.


4 kommentarer:

  1. En nydelig tag - og så mye annet fint!! Fant adressen din på Norske Scrappere, og legger meg som følger til denne flotte bloggen:)
    Godt Nytt År!
    Klem Kjersti

    SvarSlett