15 august 2013

DT hos Cherish This - Memories for Life




Wiiiii.... DT i Cherish This - Memories for Life.
Har gledet meg lenge til og fortelle om denne nye utfordringsbloggen. :)
Du må ta turen inn og se på den fine bloggen! ;)


Må si jeg ble veldig fornøyd med de fine profil bildene jeg redigerte for og ha i sidebaren i bloggen.
 Og ikke minst hedderen. Syns den ble veldig lekker. ;)
Stilig ikke sannt?  
:)



Her er presentasjonen min i CT.

Hei Hei :)
Jeg er 30 år gammel og bor i Trondheim. 
Er en lykkelig og engasjert mamma som elsker 
og dokumentere disse herlige øyeblikkene familien har. 
Jeg er veldig opptatt av foto og fotoredigering. 
Syns det er så gøy og sitte å leke meg med det. 
Men enda bedre er det når jeg får disse bildene ut på papir 
og kan sette meg ned og lage lo'er.
Jeg scrapper egentlig det meste, både kort lo'er, mini album og esker.

Mitt første møte med scrapping var i 2007 og lo'er i 2008 da jeg fikk Emilie.
Har alltid holdt meg litt til den shabby delen og helst litt duse farger. 
Rosa med masse roser og stæsj, det liker jeg. ;) 
Stilen min har endret seg litt iløpet av den siste tiden. 
Har plutselig blitt veldig glad i spreke knæsje farger, jeg syns er morro og prøve seg litt fram med. 
Når Sebastian kom til verden følte jeg at jeg måtte prøve og komme meg litt ut av den romantiske shabby stilen og prøve noe litt mer "guttete" noe som har vært en spennende reise.
Og jeg lærer fortsatt masse nytt hele tiden. 
En ting er helt sikkert og det er at denne hobbyen kommer jeg til og ha resten av liv mitt. 
Jeg syns det er så koselig og sette meg ned og lage noe. Får en ro over meg som bare er helt fantastisk.
Hvem trenger spa når man har scrapping? ;) :p hehe...

Jeg er fortiden DT hos, Skissedilla og Papirplaneten.
Jeg driver også en babyshower inspirasjons blogg som jeg og en venninne startet opp i slutten av februar i år.
Der finner du masse fin inspirasjon til babyshower.

:)

Vi har også en rak gående. 
Gå inn og se hva du må gjøre for og for og vinne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar